vineri, 14 mai 2010

Jurnalul unui muritor #1

                    Iti scriu aceasta scrisoare nu pentru ca am plecat, ci pentru ca vreau sa stii ce insemni tu pentru mine. M-am dus...M-am dus intr-un loc neexplorat de oameni si in timp ce tu citesti aceasta scrisoare eu m-afund si mai tare in acest abis. Incep sa-mi exprim sentimentele spunandu-ti ca atunci cand te vad, inima mea tresare, bate, rade si plange in acelasi timp. Numai cand iti zaresc chipul, sudoarea ma inconjoara si transpir mai ceva ca o ploaie torentiala si calduta de vara. Cand te vad privindu-ma, parca izbucneste un foc in mine, ce nu poate fi stavilit. Da, stiu ca pare stupid, dar asta simt. Si, ce-ar mai fi scrisoarea asta fara adevar ? As putea sa scriu o carte doar despre ochii tai si asta neavandu-te in fata. Ti-as recunoaste glasul dintr-o mie de oameni,chiar daca as fi surda. Eu nu vad in tine un om, vad un inger. Da, un inger ce-a coborat pe pamant cu mantaua-i alba.Dac-ar fi sa scriu o poezie despre tine, as face-o in cateva secunde, pentru ca doar uitandu-ma la tine, in ochii tai, as sti ce sa scriu.E greu sa-ti gasesti cuvintele printre atatea lacrimi. Nu, nu sunt lacrimi de tristete, ci lacrimi din suflet,lacrimi calde ca si ploaia torentiala de mai sus.Si nu plang din durere, plang din fericire , pentru ca am gasit pe cineva pe care sa iubesc in secret.Mi-as dori sa fie mai mult decat o iubire secreta, mi-as dori...Adorm in fiecare seara cu gandul ca si maine am sa te revad si totul e la fel.Trec printr-o multitudine de stari emotionale si asta doar din cauza ta.Sunt schimbatoare ca vantul, nu gandesc ce spun, spun ce gandesc si asta tot din cauza ta.Mi-ai luat mintile si mi le-ai ascuns undeva departe, undeva unde eu nu le voi gasi niciodata, sau cel putin pana-mi trece toata tulburarea asta psihica. Altceva nu mai stiu ce sa scriu. Cred ca am spus pana acum tot ce era de spus. Ei bine, uite-asa se incheie si scrisoarea mea. Sa ai grija de tine si sa nu ma cauti, pentru ca nu ma vei gasi chiar daca iti vei da seama intr-un final ca si tu ma iubesti.
                                                                                                                          Cu drag, a ta AA.

Niciun comentariu: