duminică, 16 mai 2010

Jurnalul unui muritor #2

                 Vreau sa-ti scot ochii si sa mi-i pastrez ca suvenir. Nu e un text macabru sau sadic,daca asta crezi. Nu, e doar un text. Un banal text despre ochii tai negri ca si culoarea neagra, neagra ca si ochii tai. Traiesti acolo, in lumea ta si prin ochii tai o pot vedea,dar nu in totalitate.O vad ca printr-o perdea. De ce nu vrei sa-mi spui ce-ascunzi? Ce se ascunde dupa ochii aceia mari care atunci cand se uita la mine parca isi ies din orbite ? Mi-as dori sa am eu ochii tai,sa-i tin in palma si sa ii iubesc asa cum te iubesc pe tine. Daca m-ai lasa sa vad ce se ascunde dupa acei ochi, iti spun sincer, ca nu m-ar mai interesa nimic si nimeni. As sti atunci ca tu esti o completare la ce am , ce visez sau la ce aspir. Si stii ca asa e! Stii ca ma doare, ma doare ca nu ma lasi sa vad prin tine, prin ochii tai. Si da!Iar amintesc de ochii tai, pentru ca mi-au ramas intipariti in minte. Esti o parte din mine acum, chiar daca vrei,chiar daca nu. Dar tu nici macar nu ma stii.Se spune ca ochii sunt oglinda sufletului.De ce nu ma lasi sa-ti vad sufletul ? De ce te inchizi in tine si ma lasi plangand aici in intuneric ? De ce? Dac-as putea sa stiu macar ce simti..Si mi-as dori sa stiu.Dar se pare ca nu voi sti niciodata ce se ascunde dupa acei ochi negri si chiar dac-as sti, n-as putea intelege. Nu cred c-as putea...


Niciun comentariu: