duminică, 1 august 2010

Connections.

Azi? Azi, nu stiu ce sa scriu. Desi e ora 02:43, ora la care ar trebui sa fiu plina de inspiratie si sa plutesc spre norisori, culmea, nu-i asa! M-am tot gandit in ultimu' timp, cum am ajuns eu sa am atat de multi prieteni ? Gandu' asta ma macina. Parca traiesc intr-o cutie de carton, cu o punga de seminte si o cutie de chibrituri. Nu stiu.. Eu care eram genu' " putini, da' buni", ma trezesc peste noapte cu o gramadoaia de prieteni.Nu ca nu as fi recunoscatoare, Maica Sfanta! Multumesc Lu' Dumnezeu ! Dar, na.. Ganditi-va cum ar fi sa va imbogatiti peste noapte. Cam asemanatoare e si situatia mea. Oricum ii iubesc pe toti  si sunt recunoscatoare pentru tot.
Multumesc ca ati fost langa mine! Si-acum imi vine sa rad cand imi amintesc cum am dat cu capu' de beton, cum m-am ridicat si-am zis " am dat cu capu'?" si cum vreo' zece fiinte cu ochii bolditi spre mine imi spuneau " stai acolo, sa punem apa!" .Cred ca faza asta o voi povesti si nepotilor mei. Imi vine sa rad cum a venit acuma vara'mea la mine si mi-a zis " tu ai innebunit la cap? razi de una singura?". Da...Imi voi aminti mereu de prietenii mei...Si de istoria pe care o avem impreuna si de tot ce ne leaga. Cred ca e cazul sa ma duc la culcare.. e 02:56 si sunt rupta de oboseala.

Voi reveni...

Niciun comentariu: