marți, 27 iulie 2010

.

Cine sunt eu ? O fiinta umana.
De ce sunt unica? Pentru ca nu sunt ca tine.
De ce nu sunt ca tine ? Pentru ca-mi place sa fiu diferita.
De ce-mi place sa fiu diferita ? Ca sa nu fiu ca toti ceilalti.
Cine sunt toti ceilalti ? Voi, care nu semanati deloc cu mine,cu exceptia faptului ca si voi aveti doua maini,doua  picioare si un creier ( minte,depinde).
Plang? Cand sunt suparata/ofticata/nervoasa/neinteleasa.
Ma oftic ? Foarte repede, si-mi trece la fel de repede.
Ţip? Cand nu sunt auzita.
Ma prefac? Doar pentru a vedea reactiile celorlalti.
Rad? La glume.
Zambesc? Destul de des.
Sunt proasta? Nu, cateodata doar fac pe proasta.
Cad pe ganduri ? Cand sunt obosita.
Gesticulez? Cand sunt nervoasa.
Amuzanta ? Nu prea.
Ma iubesi? N-ai decat.Nu fi sigur ca-ti voi impartasi aceleasi sentimente.
Ma suporti ? As zice sa nu incerci.
Incapatanata ? Foarte.
Draguta ? Nu cu oricine.
Ofticanta ? Cateodata.
Ma port urat ? Meriti.
Ma port aiurea? Meriti.
Ma port ciudat ? Si-asa n-ai sa intelegi.
Nu vorbesc ? Sunt ofticata.
Zapacita? Poate indragostita...
Vorbareata? Daca am cu cine..
Prietenoasa? Desigur, atat timp cat nu-mi esti dusman.
Indragostita? Da. Eu de ei, ei de altele.
Copilaroasa? Peste masura.
Imatura?Foarte.
Optimista? Mai mult realista.
Perfectionista? Da.
Intelegatoare? Poate..
Ascultatoare? Sunt propriul meu stapan.
Rebela? Si nebuna.
Respectuoasa? As vrea sa pot zice asta...
Visatoare? Continui sa cred ca Dumnezeu are un plan cu mine.
Indulgenta? Atata timp cat nu sari calu'.
Aberanta? Da, vorbeste vinul pentru mine...

Niciun comentariu: