duminică, 7 februarie 2010

Soul ripper

Mi-ai luat viata.M-ai facut sa cred ca lumea se termina la tine, dar nu stiu de ce. Mi-ai acoperit ochii cu suferinta si mi-ai invelit sufletul in nemurire. Ganduri imi zboara prin cap, mii de ganduri.Mi-ai desfacut trupul si mi-ai mancat pana si ultima farama de speranta.Mi-ai supt sangele si m-ai lasat seaca, in toiul iernii.Mi-ai frant mainile si picioarele, m-ai frant.Mi-ai indepartat fiecare bucatica de piele, ai rupt-o fasii, fasii mici.Mi-ai smuls ochii si m-ai lasat oarba. Mi-ai mancat buzele si m-ai lasat sa vorbesc cu urechile. Mi-ai devorat sufletul,devorator de suflete ce esti ! Mi-ai mancat zilele, m-ai aruncat intr-un abis amar. Nu mai pot respira.Nu mai vad, nu mai simt, doar aud... Aud o melodie veche, ce se repeta intr-una...

Niciun comentariu: